3 March 2014

Netwerktips voor solo-ondernemers (30 min. audio)

Een kadootje voor onze lezers : 30 min. barstensvol netwerktips !

Deze maand heb ik iets te vieren : Op 26 Maart 2004 opende ik mijn profiel op LinkedIn en dat was tevens mijn "start" in het netwerken. Binnen enkele weken zal ik dus 10 jaar bezig zijn met het proactief opbouwen van mijn netwerk. Het grootste gedeelte van die periode heb ik ook besteed aan het doorgeven van mijn ervaringen aan andere ondernemers. Dit bracht me op het idee om eens een kadootje te geven aan onze lezers.

Een tijdje geleden vroeg Petra Mertens van InnerOut of ik wou meewerken aan haar OnlineBusinessSchool. Na overleg kwamen we op het idee om een interview op te nemen en dit audiobestand als bonus te delen met de deelnemers aan haar webinarreeks. Het resultaat was een 30 minuten durende PODcast die werkelijk barstensvol netwerktips zit.

Natuurlijk zou het zonde zijn om dit audiobestand slechts eenmalig te gebruiken voor een beperkt publiek, daarom vinden jullie hieronder een link naar een herwerkte versie van dit bestand. Om helemaal zeker te zijn dat iedereen het probleemloos kan beluisteren hebben we het omgevormd naar een clip op YouTube.
Laat ons gerust weten wat je ervan vond !
 

Deze maand dus uitzonderlijk geen nieuw artikel over netwerken en zakelijk gebruik van sociale media... maar een PODcast/Audiobestand B-A-R-S-T-E-N-S-V-O-L netwerktips voor (solo)- ondernemers. Inclusief "4 Gouden Tips" waar elke ondernemer zijn voordeel mee kan doen !

Klik op de afbeelding om het bestand weer te geven of kopieer deze link naar de adresbalk van je browser : http://www.youtube.com/watch?v=6j733RlpGhI



http://www.youtube.com/watch?v=6j733RlpGhI

No comments:

Post a Comment