12 August 2010

KMO Marketingcongres 2010


(dutch posting)

Peter Desmyttere onder meer bekend van de Intac Internet Academy, organiseert op vrijdag 8 oktober 2010 in Edegem (Antwerpen) voor de derde keer het marketingcongres dat zich specifiek richt tot de Belgische kmo’s. De bedoeling is op één dag de marketing- en communicatiekennis van zelfstandigen en kmo’s een flinke stimulans te geven door praktische informatie te verschaffen die deze doelgroep aanspreekt.
De KMO-markt kent een eigen specificiteit en is zeer praktisch en no-nonsens georiënteerd. De meeste congressen, workshops en seminaries zijn voor deze doelgroep minder interessant omdat de presentaties niet aansluiten bij de leefwereld van de KMO's. Het KMO marketingcongres wil hieraan tegemoet komen met een programma dat onmiddellijk bruikbare kennis aanbiedt.
Het thema dit jaar is: Dichter bij de klant. Een actueel en nuttig onderwerp, want het is juist in deze concurrentiële tijden dat een goed contact met klanten een belangrijk onderscheidend voordeel kan geven.
Het programma is ook dit jaar zo opgesteld dat deelnemers buitengaan met concrete tips die ze meteen en zonder investeringen kunnen toepassen.

Het programma voor dit jaar:

08u30 - Onthaal met koffie
09u00 - Openingswoord
09u15 - 10 tips om een nieuw product in de markt te zetten - Tom De Ruyck
10u05 - Zo wordt winkelen kopen - Wim Stuyck
10u45 - Koffiepauze
11u20 - Herontdek de kracht van een persoonlijke brief - Geert Dehouck
12u10 - Hou bezoekers gevangen op uw website en maak ze klant - Marnik D’Hoore
12u50 - Lunch
14u00 - Start van het namiddaggedeelte
14u15 - Bespaar op marketingkosten: maak van uw werknemers uw ambassadeurs - Sandra Peeters
15u05 - Beter zakendoen met buitenlandse klanten - Luc De Haes
15u45 - Koffiepauze
16u20 - Ontevreden klanten op het internet: hoe ga je er mee om? - Sofie Verhalle
17u00 - Einde van het congres en networkreceptie

Meer info en inschrijven via http://www.kmomarketingcongres.be/

No comments:

Post a Comment